8.7.13

I Love Summer

(Hello Summer and Heat!
Hum, although this time let me be muffled and willing and happy. My Holidays started two weeks ago, but only this week-end I was catching my first sun ... Finally got my new bikini debut, was dying to do it Saturday I went to the river near Caldas Taipas and Sunday to the beach (Apulia) ... After a huge effort to get dark quickly the opposite happened, I was a valiant Tomato!
And you? Brunettes are already?)

Olá Calor e Verão!
Hum, apesar de este tempo estar abafado deixa-me bem disposta e feliz. Comecei as férias há duas semanas, mas só neste fim-de-semana fui apanhar o meu primeiro solzinho... Finalmente consegui estrear o meu biquini novo, estava mortinha por fazê-lo  Sábado fui para o rio perto das Caldas das Taipas e domingo para a praia (Apúlia)... Depois de uma enorme tentativa de ficar morena rapidamente aconteceu o oposto, fiquei um valente tomatinho! 
E vocês? Já estão moreninhas?

3 comentários: